The History of Dota 2
The History of Dota 2
Dota 2 є найпопулярнішим multiplayer онлайн бойової арени (MOBA) game video developed and published by Valve Corporation . Гра в історії історії починається протягом свого офіційного виконання в 2013 році. Це originally started як mod for Warcraft III: Reign of Chaos , реальний час стратегія гри розроблений Blizzard Entertainment.
У минулому 2000-х, гравець називається Eul , створений custom map названий Defense of the Ancients (Dota), використовуючи Warcraft III map editor. Останній, інші розробники продовжують свою роботу, найбільш невідомо Steve “Guinsoo” Feak and then IceFrog , який стає основним розробником DotA і helped make it more popular.
У 2009, Valve hired IceFrog and began створюючи standalone version of DotA. Ця нова версія, названа Dota 2 , була побудована на Valve's own game engine і kept оригінал gameplay при впровадженні графів і збільшення нових нюансів. Гра була першою shown at International 2011 , a major esports tournament with $1.6 million prize pool. Цей момент brought Dota 2 Global attention.
Dota 2 була офіційно виконана в липні 2013 року , і це швидко became один з найбільш-played games на Steam platform. Valve також створений Dota Pro Circuit (DPC) і продовжується до host International every year, s prize pools funded by the game's community. Міжнародна сторінка є одним з найбільших заходів в спорті історії.
Сьогодні, Dota 2 є відомим для його глибокої стратегії, великої hero pool, і passionate community. Це має велику історію те, що started з фанатом і grew в світ феноменон світу.
Комментарии
Отправить комментарий